Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 639 309 topran

Korpus przepustnicy 639 309 TOPRAN

639 309 Korpus przepustnicy TOPRAN
topran 639 309
Korpus przepustnicy 639 309
639 309
topran 639 309 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 639 309 topran
Korpus przepustnicy 639 309 topran
506.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

639 309

producent:

TOPRAN

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Materiał obudowy Aluminium
Dolot - Ø [mm] 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 639 309 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FUSION 1.25-1.6LPG 11.01-

Korpus przepustnicy 639 309 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Korpus przepustnicy 639 309 producenta TOPRAN

FORD

1333604, 1358593, 1404858, 1483795, 1505642, 2S6U9F991EA, 2S6U9F991EB, 2S6U9F991FA, 2S6U9F991FC, 2S6U9F991GA

numery OEM:
FORD      1 333 604
FORD      1 358 593
FORD      1 404 858
FORD      1 483 795
FORD      1 505 642
FORD      2S6U9F991EA
FORD      2S6U9F991EB
FORD      2S6U9F991FA
FORD      2S6U9F991FC
FORD      2S6U9F991GA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 639 309 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.