Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota IQ (_J1_) 1.4 D-4D (NUJ10_, NUJ10R) (2009.01-2015.12) 90km » 702 020 topran
wybrany samochód: 
Toyota Iq (_j1_) 1.4 D-4d (nuj10_, Nuj10r) (2009.01-2015.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 702 020 TOPRAN

702 020 Zacisk hamulca TOPRAN
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

702 020

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Nowa część
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
niewymagany zwrot starej części
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
parzyste numery artykułów702 019
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 702 020 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4400 100 QAC
OPEL      44 14 026
RENAULT      7701 050 916
VAUXHALL      9199260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 702 020 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.