Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 4 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Ilość na oś | 2 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 42 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 720 200 TOPRAN
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
330772, 330785
330772, 330785
CITROËN | 3307 72 | |
CITROËN | 3307 85 | |
PEUGEOT | 3307 72 | |
PEUGEOT | 3307 85 |
Zastosowanie Piasta koła 720 200 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 720 200 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.