Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 821 037 topran

Cięgło, hamulec postojowy 821 037 TOPRAN

821 037 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
               Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

821 037

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z lewej
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
parzyste numery artykułów 721 038

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 821 037 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L (rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: HYUNDAI SONATA IV 2.0-2.7 03.98-11.04

Cięgło, hamulec postojowy 821 037 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 821 037 producenta TOPRAN

HYUNDAI

5976038305

numery OEM:
HYUNDAI      59760 38305

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 821 037 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.