Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) HDi / e-HDi (DD9HP0, DD9HPT) (2013.02-???) 92km » 02.37.043 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Hdi / E-hdi (dd9hp0, Dd9hpt) (2013.02-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.043 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.043 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.043

Status produktu: Normalny
dla numeru OE901 460 0148
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.043 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOUC. DR. KIER. DB SPRINTER 95-06 BM901-904 LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      05133905AA
CHRYSLER      5133905AA
MERCEDES-BENZ      901 460 0048
MERCEDES-BENZ      901 460 0148
MERCEDES-BENZ      901 460 0248
MERCEDES-BENZ      901 460 0348
MERCEDES-BENZ      A901 460 0048
MERCEDES-BENZ      A901 460 0148
MERCEDES-BENZ      A901 460 0248
MERCEDES-BENZ      A901 460 0348
VAG      2D0 422 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.043 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.