Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 HDi (2009.12-2014.10) 112km » BHR289E trw
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Sw I (4e_, 4h_) 1.6 Hdi (2009.12-2014.10) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy BHR289E TRW

491.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHR289E

dostawca:

TRW

Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
MateriałŻeliwo
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową
sparowany numer artykułuBHR290E
Średnica tłoka [mm]36
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
MateriałŻeliwo
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową
sparowany numer artykułuBHR290E
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy BHR289E TRW

Koszt kaucji: 158.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DS DS 3 / DS 3, CITROEN C4 III, C4 X, OPEL CORSA F, CORSA F/HATCHBACK, MOKKA, PEUGEOT 2008 II, 208 II 1.2-Electric 05.19-
numery OEM:
CITROËN      16 723 624 80
OPEL      16 435 743 80
OPEL      16 723 624 80
PEUGEOT      16 435 743 80
PEUGEOT      16 723 624 80
VAUXHALL      16 435 743 80
VAUXHALL      16 723 624 80
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulcowy BHR289E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy BHR289E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.