Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) (2002.04-2004.12) 117km » BHS1528E trw
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.2 Dti 16v (f69) (2002.04-2004.12) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- LE BHS1528E TRW

222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1528E

producent:

TRW

Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuBHS1529E
Średnica tłoka 1 [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuBHS1529E
Średnica tłoka 1 [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- LE BHS1528E TRW

Koszt kaucji: 160.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      16 517 662 80
CITROËN      4401 K2
FIAT      71769993
FIAT      71793174
FIAT      71793175
FIAT      71793176
FIAT      735322962
FIAT      77364054
OPEL      4401 K2
PEUGEOT      16 517 662 80
PEUGEOT      4401 K2
VAUXHALL      4401 K2
zamienniki:
CI6195
brak
GENERAL RICAMBI
F 61 236
brak
BREMBO
9029271
brak
REMSA
38243400
brak
TEXTAR
8AC 355 395-691
brak
HELLA
BC-1177L
brak
OPTIMAL

Zastosowanie ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- LE BHS1528E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- LE BHS1528E TRW:

Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.