Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8L1) S3 quattro (1999.03-2002.04) 210km » BHS1742E trw
wybrany samochód: 
Audi A3 (8l1) S3 Quattro (1999.03-2002.04) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. JEEP P. RENEGADE 1,4-1,6/1,6-2,0 CRD 14- PR BHS1742E TRW

204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1742E

producent:

TRW

Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
sparowany numer artykułuBHS1741E
Średnica tłoka [mm]60
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
sparowany numer artykułuBHS1741E
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. JEEP P. RENEGADE 1,4-1,6/1,6-2,0 CRD 14- PR BHS1742E TRW

Koszt kaucji: 160.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT 500X, JEEP COMPASS, RENEGADE 1.0-2.4 07.14-
numery OEM:
FIAT      51934204
FIAT      52094020
FIAT      77367233
JEEP      51934204
JEEP      52094020
JEEP      77367233
zamienniki:
532462
brak
A.B.S.
345329
brak
KAWE

Zastosowanie ZACISK HAM. JEEP P. RENEGADE 1,4-1,6/1,6-2,0 CRD 14- PR BHS1742E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. JEEP P. RENEGADE 1,4-1,6/1,6-2,0 CRD 14- PR BHS1742E TRW:

Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.