Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Honda ACCORD VII (CL, CN) 2.4 (CL9) (2003.02-2008.05) 190km » DB4262 trw
wybrany samochód: 
Honda Accord Vii (cl, Cn) 2.4 (cl9) (2003.02-2008.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4262 TRW

DB4262 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4262
Bęben hamulcowy DB4262
DB4262
trw DB4262 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4262 trw
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4262

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]39
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937279807
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4262 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK VW POLO V 1.2-2.0 09.96-05.22
numery OEM:
SKODA      1J0 609 617 B
VOLKSWAGEN      1J0 609 617 B
FAW-VW      1JD 609 617
SVW      1JD 609 617

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4262 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4262 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.