Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) (2012.06-???) 131km » DB4391 trw
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.7 Cdti (_76) (2012.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4391 TRW

DB4391 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4391
Bęben hamulcowy DB4391
DB4391
trw DB4391 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4391 trw
Bęben hamulcowy DB4391 trw
105.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4391

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Średnica bębna hamulcowego230
Śr. wewn. bębna ham. [mm]230
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]50
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]69
Śr. zewn. bębna ham. [mm]265
Ilość otworów4
Ciężar [kg]4,5
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]231
nr EAN3322937944460
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4391 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.2-2.2D 02.98-
numery OEM:
OPEL      24444064
OPEL      5 68 066
VAUXHALL      24444064
VAUXHALL      5 68 066

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4391 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4391 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.