Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.03) 299km » GCH541 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.03) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH541 TRW

GCH541 Cięgło, hamulec postojowy TRW
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH541

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść tylna
Długość 1/Długość 2 [mm]1993/1912
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN3322938183301
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH541 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1993mm/1912mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: VOLVO S80 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 05.98-08.07
numery OEM:
VOLVO      30793820
VOLVO      9434192
VOLVO      9485316

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH541 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH541 TRW:

Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.