Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi 4x4 (2015.01-2018.06) 180km » GCH573 trw
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Tdci 4x4 (2015.01-2018.06) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH573 TRW

GCH573 Cięgło, hamulec postojowy TRW
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Wtorek
:8 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH573

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść tylna
Długość 1/Długość 2 [mm]1270/1000
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN3322938210298
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH573 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1270mm/1000mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: VW MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D-3.2 04.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H8 609 701 G

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH573 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH573 TRW:

Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.