Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER111 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 TRW

JER111 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER111
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111
JER111
trw JER111 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 trw
1,040.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
               Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER111

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
dla numeru OE 5948006
dla numeru OE 5948069
dla numeru OE 948117
dla numeru OE 93172788
dla numeru OE 93180406
dla numeru OE 93169179
dla numeru OE R1700055
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 TRW

Koszt kaucji: 1,050.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.6/1.8/1.9D 04.02-01.09

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 producenta TRW

OPEL

5948006, 5948069, 948117, 93169179, 93172788, 93180406

numery OEM:
OPEL      59 48 006
OPEL      59 48 069
OPEL      9 48 117
OPEL      93169179
OPEL      93172788
OPEL      93180406
SAAB      59 48 069
SAAB      93180406
VAUXHALL      59 48 006
VAUXHALL      59 48 069
VAUXHALL      9 48 117
VAUXHALL      93169179
VAUXHALL      93172788
VAUXHALL      93180406
VAUXHALL      R1700055
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER111 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER111zobacz instrukcję montażu JER111

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.