Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER114 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER114 TRW

JER114 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
1,708.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

53939913, 53940610, 54113016, 54397910, A0012034

numer części:

JER114

dostawca:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER114 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION 1.6D 11.04-12.12

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER114 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER114 producenta TRW

FORD

1334216, 1336413, 1342592, 1355114, 1359552, 1364843, 1370163, 1419823, 1475253, 1599173, 5S613K514AC, 5S613K514AD, 5S613K514AE, 5S613K514AF, 5S613K514AG, 5S613K514BC, 5S613K514CA, 5S613K514CB, 5S613K514CC, 5S613K514CD

numery OEM:
FORD      1334216
FORD      1336413
FORD      1342592
FORD      1355114
FORD      1359552
FORD      1364843
FORD      1370163
FORD      1419823
FORD      1475253
FORD      1599173
FORD      5S61-3K514-AC
FORD      5S61-3K514-AD
FORD      5S61-3K514-AE
FORD      5S61-3K514-AF
FORD      5S61-3K514-AG
FORD      5S61-3K514-BC
FORD      5S61-3K514-CA
FORD      5S61-3K514-CB
FORD      5S61-3K514-CC
FORD      5S61-3K514-CD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER114 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER114zobacz instrukcję montażu JER114

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.