Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 (1982.11-1986.08) 75km » JPR187 trw
wybrany samochód: 
Opel Rekord E Kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 (1982.11-1986.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR187 TRW

JPR187 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR187
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR187
JPR187
442.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

JPR187

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]126
Ilość żeber6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388820
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR187 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4/1.6 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      1357612
FORD      3043679
FORD      3600129
FORD      3651427
FORD      3838803
FORD      4074608
FORD      RMXS4J3A674AAB
FORD      XS4C-3A696-RB
FORD      XS4C3A674WA
FORD      XS4C3A696EB
FORD      XS4C3A696LA
FORD      XS4C3A696RA
FORD      XS4C3A696RBAM

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR187 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.