Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 (2013.03-2016.06) 243km » JPR196 trw
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 4x4 (2013.03-2016.06) 243km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR196 TRW

JPR196 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
411.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Poniedziałek
:3 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

JPR196

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388097
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR196 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FOCUS I 1.4/1.6/1.6ALK 10.98-11.04
numery OEM:
FORD      1149854
FORD      1253234
FORD      1358540
FORD      1379217
FORD      1M51-3A696-DA
FORD      1M51-3A696-DB
FORD      1M51-3A696-DD
FORD      3043680
FORD      3639609
FORD      3651407
FORD      3871867
FORD      4089691
FORD      RM1M-5J3A674-DB
FORD      XS4C 3A69 6FB
FORD      XS4C 3A69 6FC
FORD      XS4C 3A696 PB
FORD      XS4C3A696MA
FORD      XS4C3A696PA
FORD      XS4C3A696PBAM

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR196 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.