Tryb pracy | hydrauliczny |
Kształt adaptera | trójkątny |
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16x2 |
Rozmiar gwintu 2 | M18x2.5 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Ciśnienie [bar] | 110 |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322937389438 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW
Koszt kaucji: 627.99 złTT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X
8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X
AUDI | 8D0 145 155 L | |
AUDI | 8D0 145 155 M | |
AUDI | 8D0 145 156 | |
AUDI | 8D0 145 156 X | |
SEAT | 8D0 145 155 L | |
SEAT | 8D0 145 155 M | |
SKODA | 8D0 145 155 L | |
SKODA | 8D0 145 155 M | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 155 L | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 155 M | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 X |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW w samochodach: