Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR211 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW

JPR211 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
445.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR211

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Kształt adaptera trójkątny
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x2
Rozmiar gwintu 2 M18x2.5
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A4 B5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.8 11.94-05.05

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 producenta TRW

AUDI

8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X

VOLKSWAGEN

8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X

numery OEM:
AUDI      8D0 145 155 L
AUDI      8D0 145 155 M
AUDI      8D0 145 156
AUDI      8D0 145 156 X
SEAT      8D0 145 155 L
SEAT      8D0 145 155 M
SKODA      8D0 145 155 L
SKODA      8D0 145 155 M
VOLKSWAGEN      8D0 145 155 L
VOLKSWAGEN      8D0 145 155 M
VOLKSWAGEN      8D0 145 156
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.