Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP765 trw

Przekładnia kierownicza JRP765 TRW

JRP765 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP765
Przekładnia kierownicza JRP765
JRP765
trw JRP765 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP765 trw
1,247.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

52900401

numer części:

JRP765

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937394470

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP765 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.6-3.2 04.02-01.09

Przekładnia kierownicza JRP765 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Przekładnia kierownicza JRP765 producenta TRW

OPEL

5900223, 5900228, 5900242, 93172331, 93174164, 93177966

numery OEM:
OPEL      59 00 223
OPEL      59 00 228
OPEL      59 00 242
OPEL      93172331
OPEL      93174164
OPEL      93177966
VAUXHALL      59 00 223
VAUXHALL      59 00 228
VAUXHALL      59 00 242
VAUXHALL      93172331
VAUXHALL      93174164
VAUXHALL      93177966
zamienniki:
DSR1659L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1572
brak
QUINTON
QSRP1573
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP765 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.