Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid (2017.05-???) 190km » PHA141 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 40 Tfsi Mild Hybrid (2017.05-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHA141 TRW

PHA141 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA141
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA141

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]355
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935300183
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA141 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 355mm, M10x1/M10x1) pasuje do: FORD FIESTA I, FIESTA II, FIESTA/HATCHBACK 0.9-1.6D 05.76-11.89
numery OEM:
FORD      1250921
FORD      1254932
FORD      1305916
FORD      1613347
FORD      1613348
FORD      2S64-2267-AC
FORD      2S64-2L111-AA
FORD      2S64-2L111-AB
FORD      5003964
FORD      5007396
FORD      6049556
FORD      77FB-0002282-KC
FORD      77FB-2282-KC
FORD      77FB228KC
FORD      A77SX-2K312-CA
FORD      A80SX-2K312-AA
zamienniki:
440019018690
brak
MAGNETI MARELLI
T 24 002
brak
BREMBO
T 24 051
brak
BREMBO
310.501.0
brak
FTE automotive GmbH
315.603.0B
brak
FTE automotive GmbH
HBS4122
brak
QUINTON
HBS4261
brak
QUINTON
9001141
brak
GIRLING
8525118
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA141 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA141 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.