Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Iveco DAILY V Furgon 29L15 V, 35S15 V, 35C15L V, 40C15L V, 50C15L V (2011.09-2014.02) 146km » PJQ178 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 29l15 V, 35s15 V, 35c15l V, 40c15l V, 50c15l V (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ178 TRW

PJQ178 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
266.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ178

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]30
nr EAN3322938151256
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ178 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne CHEVROLET CAPTIVA; OPEL ANTARA 2.0D-3.0 06.06-
numery OEM:
OPEL      96625634
OPEL      96865887
OPEL      96961189
VAUXHALL      96625634
VAUXHALL      96865887
VAUXHALL      96961189
CHEVROLET      96625634
CHEVROLET      96865887
CHEVROLET      96961189

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ178 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ178zobacz instrukcję montażu PJQ178

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.