Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 3.2 FSI 4motion (2005.11-2010.11) 250km » PMK359 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 3.2 Fsi 4motion (2005.11-2010.11) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK359 TRW

PMK359 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK359
Pompa hamulcowa PMK359
PMK359
trw PMK359 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK359 trw
Pompa hamulcowa PMK359 trw
170.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK359

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaNABCO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem płynu hamulcowego
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322937103744
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK359 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO SPORT I 2.4-3.5 12.90-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB618717

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK359 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.