Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Toyota PROACE VERSO Autobus (MPY_) 2.0 D4d (MPY6, MPY5) (2016.02-???) 177km » PMK920 trw
wybrany samochód: 
Toyota Proace Verso Autobus (mpy_) 2.0 D4d (mpy6, Mpy5) (2016.02-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK920 TRW

PMK920 Pompa hamulcowa TRW
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK920

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]23,8
Wymiar gwintuM12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322938245306
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK920 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: RENAULT AVANTIME, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, SCENIC I 1.4-3.0 03.99-09.03
numery OEM:
RENAULT      60 25 371 613
RENAULT      77 01 206 922

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK920 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.