Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda CIVIC IX Tourer (FK) 1.6 i-DTEC (FK3) (2014.01-???) 120km » PML155 trw
wybrany samochód: 
Honda Civic Ix Tourer (fk) 1.6 I-dtec (fk3) (2014.01-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML155 TRW

PML155 Pompa hamulcowa TRW
trw PML155
Pompa hamulcowa PML155
PML155
trw PML155 Pompa hamulcowa
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

PML155

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
Rozmiar gwintu 1M12x1
MateriałAluminium
Ilość połączeń2
nr EAN3322937917631
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML155 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E (VF211), E (W211), E (W212), E T-MODEL (S211), G (W463) 1.8-6.3 03.02-12.15
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 430 13 01
MERCEDES-BENZ      006 430 17 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 13 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 17 01
zamienniki:
05-0735
brak
METELLI CIFAM
4008155
brak
GIRLING
8AM 355 500-201
brak
HELLA
H259012.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML155 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.