| Średnica [mm] | 44,4 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Wysokość [mm] | 66,7 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza wzdłużnego |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Ciężar [kg] | 0,58 |
| nr EAN | 4046001395079 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V20-1168 VAICO
| BMW | 1 123 462 | |
| BMW | 1 125 563 | |
| BMW | 1 137 459 | |
| BMW | 33 32 1 123 462 | |
| BMW | 33 32 1 137 459 | |
| BMW | 33 32 9 061 946 | |
| BMW | 33321125563 | |
| BMW | 33329058823 | |
| BMW | 9 058 823 | |
| BMW | 9 061 946 |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V20-1168 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.