Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volvo S60 II (134) T6 (2013.09-2018.12) 306km » V20-30011 vaico
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) T6 (2013.09-2018.12) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30011 VAICO

V20-30011 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
numer części:

V20-30011

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1681
Układ hamulcowydla hamulca pomocniczego
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Ciężar [kg]0,428
nr EAN4046001461743
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30011 VAICO

Linka hamulca ręcznego tył L (1681mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61) 2.0-5.0 12.01-12.10
numery OEM:
BMW      34 40 6 761 097
BMW      34 40 6 770 603
BMW      6 761 097
BMW      6 770 603

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30011 VAICO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.