Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XF1A) (2002.02-2006.11) 80km » V26-0299 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xf1a) (2002.02-2006.11) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0299 VAICO

V26-0299 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
114.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

V26-0299

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Długość [mm]123
Ciężar [kg]0,161
średnica zewnętrzna [mm]72
Rodzaj filtraFiltr przewodowy
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4062375279579
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0299 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: ACURA MDX, HONDA ACCORD IX, ACCORD VII, ACCORD VIII, CITY V, CIVIC IX, CIVIC VII, CIVIC VIII, CR-V II, CR-V III, FR-V, INSIGHT, JAZZ III 1.3-3.7 02.01-
numery OEM:
HONDA      25430-PLR-003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V26-0299 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.