Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.3 (1990.07-1995.01) 60km » V30-2128 vaico
wybrany samochód: 
Ford Escort V (aal, Abl) 1.3 (1990.07-1995.01) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V30-2128 VAICO

V30-2128 Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität VAICO
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

V30-2128

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]455
Długość całkowita [mm]504
Gwint wewnętrzny [mm]M10x1
Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M10x1
Rozmiar klucza14
Ciężar [kg]0,115
nr EAN4046001623356
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V30-2128 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 455/504mm/504mm, M10x1/M10x1) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 1.8-3.5 06.06-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 428 06 35
MERCEDES-BENZ      A 906 428 06 35

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V30-2128 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.