Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.133, 907.135,... (2019.01-???) 143km » V30-2216 vaico
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 314 Cdi Napęd Na Wszystkie Koła (907.133, 907.135,... (2019.01-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa, Original VAICO Qualität V30-2216 VAICO

V30-2216 Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
131.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

V30-2216

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr z węglem aktywnym
Ciężar [kg]1,307
nr EAN4046001633157
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa, Original VAICO Qualität V30-2216 VAICO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 470 03 59
MERCEDES-BENZ      A 211 470 03 59
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa, Original VAICO Qualität V30-2216 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.