Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C4 (4A2) 2.8 quattro (1994.06-1997.10) 174km » V30-2275 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 Quattro (1994.06-1997.10) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO

V30-2275 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-2275
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275
66.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

022 997 80 45

numer części:

V30-2275

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Typ skrzyni biegów724,0
Sprzęgłodla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj filtraWkład filtra
Ciężar [kg]0,035
nr EAN4046001640223
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.3-2.2D 11.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      2463772300
MERCEDES-BENZ      A 246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      A 2463772300

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.