Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) (2012.01-2017.03) 195km » V30-7311 vaico
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.0 Biturbo Cdti (68) (2012.01-2017.03) 195km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7311 VAICO

V30-7311 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

V30-7311

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów722,1
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,522
nr EAN4046001271946
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V30-0453 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-0457 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7311 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), S (W116), SL (C107), SL (R107), PORSCHE 928 2.0-4.7 08.72-12.85
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      123 270 00 98
MERCEDES-BENZ      A 123 270 00 98

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7311 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.