Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Volkswagen BORA I (1J2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km » V40-4116 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4116 VAICO

V40-4116 Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-4116
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

V40-4116

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintuM10 x 1
Strona zabudowyz przodu
Długość [mm]436
Ciężar [kg]0,115
nr EAN4046001441981
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4116 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 436mm, M10x1) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3, 9-3X 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
OPEL      05562 203
OPEL      24 436 541
OPEL      55 62 203
SAAB      24 43 6541
SAAB      32 019 799

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4116 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.