Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Citroën C8 (EA_, EB_) 3.0 V6 (2002.07-???) 204km » V42-0662 vaico
wybrany samochód: 
Citroën C8 (ea_, Eb_) 3.0 V6 (2002.07-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V42-0662 VAICO

V42-0662 Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität VAICO
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

V42-0662

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]85
Ciężar [kg]0,065
nr EAN4046001842641
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V42-0662 VAICO

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 85mm) pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 III, C4 CACTUS, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 208/HATCHBACK 1.0-1.6D 02.06-
numery OEM:
PEUGEOT      5033.E3
PEUGEOT      9 676 408 280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V42-0662 VAICO w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.