Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 44230039201 various suppliers

DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS

44230039201 DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG VARIOUS SUPPLIERS
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

    Ocena:
numer części:

44230039201

DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG
z gwintem prawostronnym
wewnątrz
oś przednia
z obu stron
Długość [mm] : 288
Rozmiar gwintu 1 : M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 : M16x1,5
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1K0423810A
Numer dostawcy: 44230039201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS

DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AVIA

D-Line

Numery OE DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 producenta VARIOUS SUPPLIERS

VOLKSWAGEN

1K0423810A

AUDI

1K0423810A, 5Q0423810A

numery OEM:
AUTO UNION      1K0 423 810 A
AUDI      1K0 423 810 A
AUDI      5Q0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 810 A
FAW-AUDI      1K0 423 810 A
FAW-VW      1K0 423 810 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.