Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Bmw 3 kabriolet (E36) 325 i (1993.03-1995.08) 192km » 408-242-002-015Z vdo
wybrany samochód: 
Bmw 3 Kabriolet (e36) 325 I (1993.03-1995.08) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-242-002-015Z VDO

408-242-002-015Z Korpus przepustnicy VDO
vdo 408-242-002-015Z
Korpus przepustnicy 408-242-002-015Z
539.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-242-002-015Z

dostawca:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590940711
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-242-002-015Z VDO

numery OEM:
BMW      13 54 7 561 067
BMW      13 54 7 598 325
BMW      7 561 067
BMW      7 598 325
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-242-002-015Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-242-002-015Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.