Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_) 1.5 dCi (2005.06-2010.07) 86km » V10-09-1338 vemo
wybrany samochód: 
Renault Clio Iii Furgon/hatchback (sb_, Sr_) 1.5 Dci (2005.06-2010.07) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-1338 VEMO

V10-09-1338 Pompa paliwa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-09-1338
1,255.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

V10-09-1338

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z ogrzewaniem postojowym
nr EAN4062375147045
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-1338 VEMO

Elektryczna pompa paliwa pasuje do: AUDI A2, A6 C5, A8 D2, Q7, SEAT ALHAMBRA, SKODA SUPERB I, VW AMAROK, MULTIVAN T5, PASSAT B5.5, SHARAN, TOUAREG, TRANSPORTER T5 1.2D-6.0D 01.97-
numery OEM:
SEAT      3D0 963 303
SEAT      4B0 963 303
SKODA      3D0 963 303
SKODA      4B0 963 303
VOLKSWAGEN      4B0 963 303
VAG      3D0 963 303
VAG      4B0 963 303
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-1338 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.