Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda PRELUDE IV (BB_) 2.2 i 16V Vtec (BB1) (1993.02-1996.09) 185km » V25-70-0032 vemo
wybrany samochód: 
Honda Prelude Iv (bb_) 2.2 I 16v Vtec (bb1) (1993.02-1996.09) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0032 VEMO

V25-70-0032 Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V25-70-0032
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-70-0032

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Technika połączeńSAE
Kolorczarny
Ilość biegunów3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ciężar [kg]0,196
nr EAN4046001874277
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0032 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GALAXY III, GRAND C-MAX, KUGA II, MONDEO V, S-MAX 1.5 09.14-
numery OEM:
FORD      1 836 729
FORD      DS7G-12A366-BB
FORD      DS7Z-12029-B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0032 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0032 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.