Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI (2006.01-2009.05) 170km » V30-72-0207-1 vemo
wybrany samochód: 
Seat Toledo Iii (5p2) 2.0 Tdi (2006.01-2009.05) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V30-72-0207-1 VEMO

V30-72-0207-1 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
133.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-72-0207-1

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
alternatywnie
Napięcie znamionowe [V]12
Ciężar [kg]0,049
nr EAN4046001699924
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V30-72-0207-1 VEMO

Czujnik ABS przód L/P pasuje do: MERCEDES SL (R129), SL (R230), SLR (R199) 3.0-6.2 03.00-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      230 540 07 17
MERCEDES-BENZ      230 540 13 17
MERCEDES-BENZ      230 540 15 17
MERCEDES-BENZ      230 540 19 17
MERCEDES-BENZ      A 230 540 07 17
MERCEDES-BENZ      A 230 540 13 17
MERCEDES-BENZ      A 230 540 15 17
MERCEDES-BENZ      A 230 540 19 17

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V30-72-0207-1 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V30-72-0207-1 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.