Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 TSI (2012.07-2015.05) 86km » 21619 walker
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.2 Tsi (2012.07-2015.05) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21619 WALKER

21619 Tłumik WALKER
walker 21619
316.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21619

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1170
Ciężar [kg]5,300
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490216199
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21619 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1170mm) pasuje do: FIAT PANDA 1.1 05.91-07.04
numery OEM:
FIAT      46802362
FIAT      55180913
FIAT      55187298
FIAT      71765084
FIAT      7570005
FIAT      7713239
FIAT      7730718
LANCIA      7650774
AUTOBIANCHI      7650774
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 21619 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21619 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.