Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B904) 414 (904.012, 904.013, 904.612, 904.613) (1995.02-2006.05) 143km » 22306 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b904) 414 (904.012, 904.013, 904.612, 904.613) (1995.02-2006.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22306 WALKER

22306 Tłumik WALKER
walker 22306
Tłumik 22306
22306
walker 22306 Tłumik
Tłumik 22306 walker
Tłumik 22306 walker
Tłumik 22306 walker
Tłumik 22306 walker
292.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22306

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]950
Ciężar [kg]6,540
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223067
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22306 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 950mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I 1.1/1.1LPG 02.02-09.12
numery OEM:
CITROËN      1607343580
CITROËN      1726NT

Zastosowanie Tłumik 22306 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22306 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.