Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi (2015.05-???) 131km » 22468 walker
wybrany samochód: 
Ford Ranger (tke) 2.2 Tdci (2015.05-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22468 WALKER

22468 Tłumik WALKER
walker 22468
Tłumik 22468
22468
walker 22468 Tłumik
Tłumik 22468 walker
Tłumik 22468 walker
Tłumik 22468 walker
Tłumik 22468 walker
425.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22468

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1920
Ciężar [kg]9,280
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224682
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22468 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.4/1.6 08.99-01.02
numery OEM:
TOYOTA      1743022120
zamienniki:
TY604A
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22468 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22468 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.