Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Lexus RX (MCU15) 300 AWD (MCU15) (2000.10-2003.05) 201km » 22475 walker
wybrany samochód: 
Lexus Rx (mcu15) 300 Awd (mcu15) (2000.10-2003.05) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22475 WALKER

22475 Tłumik WALKER
walker 22475
Tłumik 22475
22475
walker 22475 Tłumik
Tłumik 22475 walker
Tłumik 22475 walker
Tłumik 22475 walker
Tłumik 22475 walker
Tłumik 22475 walker
214.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22475

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]680
Ciężar [kg]5,400
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224750
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22475 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 680mm) pasuje do: OPEL CORSA C 1.0 09.00-06.03
numery OEM:
OPEL      13126164
OPEL      5852121
OPEL      5852280
OPEL      9129831
VAUXHALL      13126164
VAUXHALL      9129831

Zastosowanie Tłumik 22475 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22475 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.