Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 2.0 HDi (2011.09-2016.08) 136km » 22501 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 2.0 Hdi (2011.09-2016.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22501 WALKER

22501 Tłumik WALKER
walker 22501
309.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22501

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 23165
Ciężar [kg]7,920
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225016
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 23165

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22501 WALKER

TŁUMIK WALKER 22501 PEUGEOT 206 1.4/1.6 CHROME 08/98 -
numery OEM:
PEUGEOT      1726GY
PEUGEOT      1726Y1
PEUGEOT      1730GP

Zastosowanie Tłumik 22501 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22501 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.