Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.4 D (1998.04-???) 38km » 22903 walker
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.4 D (1998.04-???) 38km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22903 WALKER

22903 Tłumik WALKER
walker 22903
Tłumik 22903
22903
walker 22903 Tłumik
Tłumik 22903 walker
Tłumik 22903 walker
Tłumik 22903 walker
Tłumik 22903 walker
Tłumik 22903 walker
455.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22903

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1730
Ciężar [kg]10,590
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229038
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22903 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1730mm) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (C209) 2.1D/2.2D 05.00-05.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2034901421
MERCEDES-BENZ      2034907121
MERCEDES-BENZ      2094902421

Zastosowanie Tłumik 22903 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22903 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.