Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen GOLF VAN IV Variant (1J5) 1.9 TDI (2001.04-2006.05) 131km » 22998 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Van Iv Variant (1j5) 1.9 Tdi (2001.04-2006.05) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22998 WALKER

22998 Tłumik WALKER
walker 22998
Tłumik 22998
22998
walker 22998 Tłumik
Tłumik 22998 walker
Tłumik 22998 walker
Tłumik 22998 walker
Tłumik 22998 walker
257.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22998

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]950
Ciężar [kg]5,450
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229984
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22998 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 950mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007 1.4D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      1607352780
CITROËN      173019
CITROËN      1730K0
PEUGEOT      173016
PEUGEOT      1730K0

Zastosowanie Tłumik 22998 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22998 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.