Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo FL6 FL 611 (1995-2000) 230km » 23011 walker
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 611 (1995-2000) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23011 WALKER

23011 Tłumik WALKER
walker 23011
Tłumik 23011
23011
walker 23011 Tłumik
Tłumik 23011 walker
Tłumik 23011 walker
Tłumik 23011 walker
390.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23011

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2070
Ciężar [kg]8,660
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230119
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23011 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, MAZDA 3 1.6D/1.8D 10.03-12.16
numery OEM:
FORD      1303456
FORD      1349857
FORD      1364100
FORD      1677756
FORD      3M515230ACA
FORD      3M515230XA
FORD      5M515230AA
FORD      ME3M5J5230X1A
MAZDA      Y60140300B
MAZDA      Y60140300C
MAZDA      Y60140300D
VOLVO      30636975
VOLVO      31321609

Zastosowanie Tłumik 23011 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23011 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.