Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 (2002.11-2005.10) 72km » 23147 walker
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 (2002.11-2005.10) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23147 WALKER

23147 Tłumik WALKER
walker 23147
Tłumik 23147
23147
walker 23147 Tłumik
Tłumik 23147 walker
Tłumik 23147 walker
Tłumik 23147 walker
315.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23147

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]760
Ciężar [kg]5,570
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231475
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23147 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 760mm) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.9D 04.04-12.12
numery OEM:
OPEL      13195870
OPEL      13195871
OPEL      5852466
OPEL      5852467
VAUXHALL      13195870
VAUXHALL      13195871

Zastosowanie Tłumik 23147 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23147 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.