Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 Hybrid 136 (MRHPYC) (2023-???) 136km » 23164 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 5008 Ii (mc_, Mj_, Mr_, M4_) 1.2 Hybrid 136 (mrhpyc) (2023-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23164 WALKER

23164 Tłumik WALKER
walker 23164
Tłumik 23164
23164
walker 23164 Tłumik
Tłumik 23164 walker
Tłumik 23164 walker
Tłumik 23164 walker
208.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23164

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]720
Ciężar [kg]6,300
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231642
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23164 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 720mm) pasuje do: PEUGEOT 206 1.1-1.6LPG 08.98-
numery OEM:
PEUGEOT      1726GZ
PEUGEOT      1726SF
PEUGEOT      1726TP
PEUGEOT      1726TQ
PEUGEOT      1726WX
PEUGEOT      1726X9
PEUGEOT      1726Y0
PEUGEOT      1730GN
PEUGEOT      9809879180
PEUGEOT      E12807A
PEUGEOT      E12815A

Zastosowanie Tłumik 23164 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23164 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.