Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 (1999.04-2005.09) 223km » 23250 walker
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Ii (wj, Wg) 4.7 V8 4x4 (1999.04-2005.09) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23250 WALKER

23250 Tłumik WALKER
walker 23250
Tłumik 23250
23250
walker 23250 Tłumik
Tłumik 23250 walker
Tłumik 23250 walker
Tłumik 23250 walker
Tłumik 23250 walker
Tłumik 23250 walker
Tłumik 23250 walker
226.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23250

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
Ciężar [kg]6,480
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232502
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23250 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 1.3D 10.05-
numery OEM:
FIAT      51782330
FIAT      55703002
zamienniki:
03.199.86
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23250 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23250 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.