Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco STRALIS I AD 260S40, AT 260S40 (2003-???) 400km » 25090 walker
wybrany samochód: 
Iveco Stralis I Ad 260s40, At 260s40 (2003-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 25090 WALKER

25090 Tłumik WALKER
walker 25090
Tłumik 25090
25090
walker 25090 Tłumik
Tłumik 25090 walker
Tłumik 25090 walker
Tłumik 25090 walker
515.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

25090

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]990
Ciężar [kg]8,560
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490250902
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 25090 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW GOLF PLUS V, GOLF VI 1.4 05.06-12.13
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5K6253609D
VOLKSWAGEN      5K6253609L
zamienniki:
95 11 8012
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 25090 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 25090 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.