Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mazda 323 I (FA) 1.4 (FA4US) (1978.05-1980.05) 69km » 25301 walker
wybrany samochód: 
Mazda 323 I (fa) 1.4 (fa4us) (1978.05-1980.05) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 25301 WALKER

247.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

25301

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]970
Szerokość [mm]250
Wysokość [mm]240
Ciężar [kg]6
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490253019
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 25301 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 III, C4 CACTUS, OPEL CROSSLAND X, CROSSLAND X / CROSSLAND, PEUGEOT 2008 I, 208 I 1.2/1.2LPG 03.12-
numery OEM:
CITROËN      1608547380
CITROËN      9818336980
PEUGEOT      1608547380
PEUGEOT      9818336980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 25301 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 25301 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.